İş Yönetimi Eğitimleri
Kişisel Gelişim İkna Yönetimi, Temel satış becerileri, Takım Çalışması Nedir? Türkiye ve Dünyada Aile Şirketleri
TUGEM Uygulamasını Google Play'den direkt indirmek için tıklayın.
SATIŞTA BEN FAKTÖRÜ
Yapılan hiçbir satış; patronu, müşteriyi ve satışı yapanı mutlu etmedikçe satış değildir! Gelin ezber bozalım, satışın suyunu çıkaralım! Bu eğitimimiz, satış faaliyetinde hedefe ulaşmaya yönelik kişinin kendi farkındalığının arttırılmasını hedefliyor.
Eğitimin İçeriği
1. Oturum: Müşteri Kim?
Gelenekselciler, X, kuşağı, Y kuşağı, Z kuşağı, her kuşağın kabulleri ve redleri, satışta yaklaşım biçimleri
2. Oturum: Beş’i Bir Yerde
Satış sürecindeki önemli 5’li, her aşama için kişinin durum analizi, SWOT analizi, SWOT’ta neredeyiz, temel satış kavramları
3. Oturum: Hayır’lı Olmasın
Oyunla iletişim, satış süreci, satış itirazları, Evet’e dönüştürme yolları, temel teknikler
4. Oturum: Roleplay ve İletişim
Bireysel satış faaliyeti, örnekler üzerinden itiraz karşılama, grup içi değerlendirme ve mevcut durum analizi
5. Oturum: Network Teori
Kiminle öğle yemeği yenir, ağ düzeneklerinde kuvvetli – zayıf yapılar, aracılar, fark edilme, politik yeti, yapılan satışın şirket içi satışı, bir üst kademeye giden yol
TAKIM ÇALIŞMASINDA BİZ FAKTÖRÜ
Şirketlerde senkronu yakalamanın kritik yolu: Biz olmadan ben olmaz!
Eğitimin İçeriği
1.Oturum: Banka Soygunu - GRUP olmak mı, TAKIM olmak mı?
İşbirliği, rekabet kavramları, belirsizlik altında karar verme süreçleri, ben mi, o mu? Formal ve informal gruplar, neden grup oluşur? Çıkar mı, güven mi, sosyal ilişkiler ne zaman tehlikeli olur?
2.Oturum: Asmalı Köprü
Senkronizasyon, aynı anda hedefe varabilir miyiz, ne zaman sırayla, ne zaman birlikte hareket edilir?
3.Oturum: Bariyerler
Taşıyanlar, taşınanlar, taşırken taşıtanlar, grup uyumu baskıya dönüşürse, Ringelman deneyi, iletişimde kodlama, fedakarlık ve güven, aynı karede kaç kişi?
4.Oturum: Körlerin Dansı – En Güzel Kraliçe Kim? – Kanalda Basket
Ortak hedef için strateji oluşturma, uygulama, hedefe ulaşma
YÖNETİLMEDEN YÖNETİN
Yön göstermek mi, yönlendirmek mi? Devam ettirmek mi, dönüştürmek mi? Kendimizi ve ekibimizi nasıl kurum içinde farklılaştırırız?
Eğitimin İçeriği
1. Oturum: Fordizm’den Bu Yana
Yöneten ve yönetilenler ikilemi, İdare-Amir, Yönetim-Yönetici, Lider-Dönüşüm kavramlarının tartışılması ve videolarla sanayileşme döneminden çağımıza yönetimin geçirdiği evrelerin aktarılması.
2. Oturum: Stratejiyi Belirle
Fırsatlar, tehditler, SWOT’ta neredeyiz, hedef koymada SMART tekniği
3. Oturum: Akordsuz Müzik Olmaz
Yönetimde Fayol yaklaşımı; planlama ve karar verme modeli, organizasyon aşamasında düzen ilişkileri; iş nasıl organize edilir?
4. Oturum: Motive Ederken Paternalist Yaklaşım
Maslow’un hiyerarşisi, eşitlik teorisi, adalet algısı, başarma ihtiyacı teorisi; havuç mu sopa mı? Paternalist liderlik, bir bütün olarak iletişim
5. Oturum: Performans Değerlendirme
Sıralama yöntemi, puan dağıtım ve zorunlu dağıtım yöntemi, atıf hataları, hale etkisi
6. Oturum: Grupta Denge Yönetimi
Böl-yönet politikaları, takımdaki bariyerler, ekipte sinerji, takım mı grup mu?
AİLE ŞİRKETLERİNDE YÖNETİMDE KURUMSALLAŞMA
- Dede kurar, baba büyütür, oğul tutar, torun edebiyat okur!
- Neden aile şirketlerinin üçüncü kuşakta ayakta kalma oranı yüzde 3’tür?
- Ayakta kalanların temel farkı, yok olanların ortak yanı?
- Elti sendromu – Damat sendromu. Cinsiyet kimlikleri - Aile işletmelerinde erkekleşen kadınlar
Eğitimin İçeriği
1. Oturum: Temel Kavramlar
Aile şirketi nedir, avantajları ve dezavantajları, zayıf ve güçlü yanları, kurucu, kuşaklararası değerler, kabuller ve redler
2. Oturum: Türkiye’de ve Dünyada Aile Şirketleri
Rakamlarla Türkiye ve yurtdışındaki aile şirketleri süreçleri, kurumsallaşanlar, uygulayan şirketler
3. Oturum: Misyon ve Vizyon
SWOT’ta ne durumdayız?, öngörü, şirket politikası, ülke politikası, hedefler, şirket kasa mı?
4. Oturum: Kurumsallaşma
Aile anayasası, aile konseyi, yönetim kurulu, aile meclisi, kurum kültürü, kurucu değer ve normları, profesyonelliğe geçiş
5. Oturum: Değişim Yönetimi – Elti Sendromu – Prenses Sendromu
Değişimin 5 temel basamağı, çatışma yönetimi, davranış biçimleri, güç dengelerinde bariyerler, evliliklerle gelen üyeler, değişime direnç