ADR Durum Tespiti ve Raporlaması

ADR Durum Tespiti Raporlaması Nedir ?
ADR Durum Tespiti Raporlaması Nedir
ADR Durum Tespiti ve Raporlaması
Tehlikeli Madde Güvenlik Danışmanı henüz istihdam etmemiş ancak gerek ADR mevzuatı gerekse ulusal mevzuatımız
gereği ADR zorunluluklarının neler olduğu , ADR kapsamında işletmenin neleri yapıp neleri yapmadığının belirlenmesine
ilişkin tespitlerin yapılıp işletmeye raporlanması hizmetimizdir. ADR Tespiti ve Raporlanması sürecimiz şu şekildedir.
1. Aşama: Ilk ziyaret ve saha ziyaretinin yapılarak mevcut durumun, sürecin ve belgelerin yerinde görülmesi.
2. Aşama: ADR'li ürün ve hammadde listelerinin Firma tarafından hazırlanması ve TUGEM'e gönderilmesi.
3. Aşama: Firma tarafından hazırlanan listelerdeki ürün ve hammadde gruplarına ilişkin ADR gerekliliklerinin belirlenmesi.
4. Aşama: Mevcut durum tespiti ile yapılması gerekenlere ilişkin tespitlerin ve ADR gereksinimlerinin yer aldığı Raporun hazırlanması ve FİRMA'ya Gönderilmesi.
5. Aşama: Raporun FİRMA'ya sunumunun yapılması, Rapor doğrultusunda yapılması gerekenlere ve firma içi görevlendirmelere ilişkin hususların paylaşılması.
İletişim Formu
ADR Durum Tespiti ve Raporlaması ile ilgili detaylı bilgi almak ve başvuru yapmak için aşağıdaki bilgileri doldurunuz. Size dönüş yapalım.